fbpx

Saeedeh Rezaee Vessal

De Vinci Research Center


Publications


Articles de journaux

Reza Movarrei; Sara Rezaee Vessal; Saeedeh Rezaee Vessal; Jaakko Aspara

The effect of type of company doing home delivery during a pandemic on consumers' quality perceptions and behavior Article de journal

Dans: International Journal Of Physical Distribution & Logistics Management, vol. 52, no. 11, p. 1-24, 2022.

Résumé | Liens | BibTeX

Saeedeh Rezaee Vessal; Judith Partouche

The Effect of Mortality Salience on Status Consumption among Elderly Individuals: The Moderating Role of Chronological Age and Subjective Age Article de journal

Dans: Journal Of Organizational Change Management, vol. 35, no. 1, p. 209-223, 2022.

Résumé | Liens | BibTeX

Saeedeh Rezaee Vessal; Judith Partouche

Reliving a traumatic experience through emotional creativity: the bright side of cancer during the COVID-19 pandemic Article de journal

Dans: Journal Of Organizational Change Management, vol. 35, no. 7, p. 2021-0348, 2022.

Résumé | Liens | BibTeX

Judith Partouche; Saeedeh Rezaee Vessal; Fabien Bernhard

When co-creation pays off: the effect of co-creation on well-being, work performance, and team resilience Article de journal

Dans: Journal Of Business & Industrial Marketing, vol. 37, no. 8, p. 1640-1649, 2022.

Résumé | Liens | BibTeX

Saeedeh Rezaee Vessal; Judith Partouche; Francesco Schiavone; Karine Raïes

We link, you link: Social alliances and community engagement among vulnerable consumers in oncology Article de journal

Dans: Journal Of Business Research, vol. 34, p. 36-45, 2022.

Résumé | Liens | BibTeX

Amitabh Anand; Saeedeh Rezaee Vessal; Kishore Rathi; Nisreen Ameen

Show me your mobile and I will tell you who you are: Forecasting consumer compassion and altruism behaviour through smartphone type and usage Article de journal

Dans: Journal Of Retailing And Consumer Services, vol. 63, p. 102657, 2021.

Résumé | Liens | BibTeX

Sanjay Kumar Singh; Alice Mazzucchelli; Saeedeh Rezaee Vessal; Adriano Solidoro

Knowledge-based HRM practices and innovation performance: Role of social capital and knowledge sharing Article de journal

Dans: Journal Of International Management, vol. 27, no. 1, p. 100830, 2021.

Résumé | Liens | BibTeX

Saeedeh Rezaee Vessal; Judith Partouche; Veronica Scuotto; Adnane Maalaoui

Overcoming stressful life events at do-it-yourself (DIY) laboratories. A new trailblazing career for disadvantaged entrepreneurs Article de journal

Dans: Technological Forecasting And Social Change, vol. 164, p. 120506, 2021.

Résumé | Liens | BibTeX

Judith Partouche; Saeedeh Rezaee Vessal; Rossella Sorio; Sylvaine Castellano; Insaf Khelladi; Mehmet A. Orhan

How death anxiety influences coping strategies during the COVID-19 pandemic: investigating the role of spirituality, national identity, lockdown and trust Article de journal

Dans: Journal Of Marketing Management, vol. 37, no. 17-18, p. 1815-1839, 2021.

Résumé | Liens | BibTeX

Judith Partouche; Saeedeh Rezaee Vessal; Insaf Khelladi; Sylvaine Castellano; Georgia Sakka

Effects of cause-related marketing campaigns on consumer purchase behavior among French millennials: A regulatory focus approach Article de journal

Dans: International Marketing Review, vol. 37, no. 5, p. 923-943, 2020.

Résumé | Liens | BibTeX

Actes

Insaf Khelladi; Catherine Lejealle; Saeedeh Rezaee Vessal; Sylvaine Castellano

Individuals' motivations to purchase virtual clothes Inproceedings

Dans: IEEE International Conference on Technology Management, Operations and Decisions, Online, 2021.

Liens | BibTeX




    No posts by this author.


Candidature
Documentation

En savoir plus ?

Contactez-nous et téléchargez une documentation



En validant ce formulaire, vous acceptez que l’Association Léonard de Vinci traite vos données à caractère personnel pour répondre à votre demande de contact et ainsi recevoir la documentation demandée. Si vous y avez consenti, vous êtes également susceptible de recevoir la newsletter du Groupe Léonard de Vinci. Vos données sont transmises aux collaborateurs de notre direction marketing ayant besoin d’en connaître et sont conservées pour une durée de deux ans à compter de votre dernière demande. Vous disposez des droits suivants sur vos données : droit d’accès, droit de rectification, droit à l’effacement (droit à l’oubli), droit d’opposition, droit à la limitation du traitement, droit à la portabilité et du droit de retirer votre consentement. Vous pouvez également définir des directives générales ou particulières relatives au sort de vos données à caractère personnel après votre décès. Pour les exercer, merci d’adresser votre demande à Association Léonard de Vinci - Pôle Universitaire Léonard De Vinci - 92916 Paris La Défense Cedex ou à webmaster@devinci.fr. En cas de réclamation, vous pouvez choisir de saisir la CNIL. Pour en savoir plus, consultez la politique de protection des données personnelles.